Våren är den tid på året du inte kan undvika att få reda på vilka som är allergiska mot pollen. Mer eller mindre i alla fall. Och ja, jag är mycket medveten om att jag är en av dessa jobbiga människor som verkar göra allt de kan för att få dig att känna dig lite mindre svenskt superglad över att vintern har börjat släppa sitt grepp om oss. Jag älskar dock våren, det är bara de små pollenmonstrena jag inte tycker om. Så jag gjorde en ansiktsmålning för att demonstrera skillnaden i hur en vanlig människa och en allergiker ser på saker.
 
 
Ganska harmlös, fina färger.
 
 
Den försöker döda dig, sticks och förstör. Fortfarande fina färger dock.
 
Det var väldigt kul att se hur de små detaljerna kunde göra så stor skillnad i mitt monsters ondhet. Kan du se vad jag ändrade?
 
 

Kommentera

Publiceras ej